MENU

Συχνές Ερωτήσεις

ΕΓΓΡΑΦΗ

  • Γιατί να κάνω εγγραφή στο www.laredoute.gr;

    Κάνε τώρα την εγγραφή σου και κέρδισε χρόνο στις αγορές σου! Φτιάξε ένα λογαριασμό και θα έχεις άμεση πρόσβαση και πληροφορίες σε όλες σου τις παραγγελίες, θα βλέπεις τι έχεις προσθέσει στη wishlist σου, θα μπορείς να συγκρίνεις τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και να διαλέγεις τα καλύτερα. Κάνοντας εγγραφή θα έχεις περισσότερο χρόνο να απολαμβάνεις τις αγορές σου από τη LaRedoute.

    Μερικά από τα οφέλη της εγγραφής:

    • Γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, καθώς δε χρειάζεται να καταχωρείς ξανά τις πληροφορίες χρέωσης και αποστολής της παραγγελίας σου.
    •  Ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σου, καθώς και όλο το ιστορικό παλαιότερων παραγγελιών σου.

    Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα έγκυρο email.

  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι να κάνω;

    Αν δεν θυμάσαι τον κωδικό πρόσβασής σου, μπορείς εύκολα να δημιουργήσεις νέο κωδικό, πατώντας ‘Ξέχασες τον κωδικό σου;’ στη φόρμα σύνδεσης. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι το email σύνδεσής σου για να σου στείλουμε ένα μήνυμα και να δημιουργήσεις το νέο σου κωδικό.
  • Γιατί να κάνω εγγραφή στα newsletter;

    Γίνε και εσύ μέλος στο club της LaRedoute για να είσαι πάντα ενήμερη/ος για όλα τα τελευταία fashion trends, καθώς και προτάσεις και ιδέες από τη fashion editor μας. Επωφελήσου από τις μοναδικές προσφορές και κάνε τις αγορές σου όποια στιγμή της ημέρας θέλεις.

    Κάνε εγγραφή στο newsletter μας και κέρδισε 10% έκπτωση για την επόμενη αγορά σου. Και να θυμάσαι, αυτή είναι μόνο η αρχή. Πολλές προσφορές και εκπλήξεις σε περιμένουν!

    Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας έγκυρος λογαριασμός email και όλα τα νέα και οι προσφορές μας θα έρχονται στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού σου.


  • Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές, τα lookbooks και τις νέες συλλογές;

    Μπορείς εύκολα, γρήγορα και με διαφορετικούς τρόπους να μαθαίνεις τα πάντα για τη LaRedoute και τη μόδα!

    Κάνε εγγραφή στα newsletter της LaRedoute για να ενημερώνεσαι με email για τις μοναδικές προσφορές μας, τις νέες συλλογές, τα τελευταία fashion trends και όλα τα νέα μας.

    Ακολούθησε μας τώρα σε Facebook, Ιnstagram, Twitter και Youtube για να ενημερώνεσαι για ό,τι συμβαίνει και ανεβαίνει στο site μας.

    Επισκέψου καθημερινά το www.LaRedoute.gr και όλα τα latest fashion trends θα είναι στην οθόνη σου!


ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

  • Πως θα παραγγείλω online από τη www.laredoute.gr;

    Βρες τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν και αφού επιλέξεις το μέγεθος και το χρώμα που θέλεις πάτα 'Προσθήκη στο Καλάθι'. Μπορείς να επεξεργαστείς το καλάθι σου όποτε θέλεις.

    Όταν τελειώσεις το shopping επίλεξε 'Αγορά', ώστε να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου. Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, μπορείς να εισάγεις τον εκπτωτικό κωδικό που έχεις, να επιλέξεις την διεύθυνση που θες να σου αποσταλεί η παραγγελία καθώς και τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείς. Μην ξεχάσεις στο πεδίο 'Σχόλια' να προσθέσεις όποια πληροφορία θεωρείς χρήσιμη για την εταιρεία courier, ώστε να η παραγγελία σου να έρθει χωρίς προβλήματα.

    Όταν ολοκληρώσεις τη διαδικασία αγοράς, θα σου στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης με τα αναλυτικά στοιχεία της παραγγελίας σου.

    Όταν ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σου, θα λάβεις ένα δεύτερο email, που θα σε ενημερώνει με τα στοιχεία αποστολής. Για περισσότερες πληροφορίες, καθώς και για να ελέγχεις την πορεία της αποστολής, δες την ενότητα 'Ιστορικό Παραγγελιών'.

  • Πως θα βρω το μέγεθός μου;

    Να θυμάσαι ότι τα μεγέθη των περισσοτέρων brands είναι γαλλικά (εξαιρούνται τα guest brands που έχουν δικό τους μεγεθολόγιο, όπως Adidas, Pepe Jeans, Puma κ.α.). Για αυτό είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχή αγορά σου να συμβουλευτείς τον Οδηγό Μεγεθών, που θα βρεις στη σελίδα του προϊόντος που ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις. Ο Οδηγός Μεγεθών περιλαμβάνει όλες τις αναλυτικές οδηγίες για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, καθώς και την πλήρη αντιστοίχιση των γαλλικών μεγεθών με τα ελληνικά και άλλα ευρωπαϊκά μεγέθη. Αν οι αντιστοιχίσεις των μεγεθών δεν σε καλύπτουν, πάρε τη μεζούρα σου και κάνε τις απαραίτητες μετρήσεις σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες και συμβουλές που θα βρεις στον οδηγό.

    Αν παρ’όλα αυτά έχεις απορίες ή χρειάζεσαι περαιτέρω βοήθεια, θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε! Επικοινώνησε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή κάλεσέ μας  στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 8107188. (τηλεφωνική επικοινωνία καθημερινές, 09:00 – 17:00)
  • Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό προσφοράς ή δωροεπιταγής;

    Αν λαμβάνεις τα newsletters μας ή επισκέπτεσαι συχνά το LaRedoute.gr, θα βλέπεις συχνά κωδικούς προσφορών και εκπτώσεων ή και δωροεπιταγές. Τέτοιους κωδικούς μπορεί να λαμβάνεις και μέσω SMS στο κινητό σου τηλέφωνο.

    Οι εκπτωτικοί κωδικοί έχουν συγκεκριμένη διάρκεια, ισχύουν για μια χρήση και δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες προωθητικές ενέργειες. 

    Για να επωφεληθείς της προσφοράς, πληκτρολόγησε τον κωδικό, στο 1ο βήμα της διαδικασίας αγοράς σου, στο πεδίο 'Κωδικός έκπτωσης'. Αυτόματα θα δεις την αξία της έκπτωσης να αφαιρείται από την αξία της παραγγελίας σου!

  • Πως θα παραλάβω την παραγγελία μου; Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

    Θα τα παραλάβεις με την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε.
    Για τη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτησή σου θα πρέπει να αναφέρεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, τη σωστή και πλήρη διεύθυνσή σου, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνεις πως είναι απαραίτητο στο πεδίο 'Σχόλια' (όνομα στο κουδούνι, όροφος, γραφείο κτλ). Μην ξεχνάς να μας ενημερώσεις έγκαιρα για οποιαδήποτε αλλαγή στα προαναφερθέντα στοιχεία. Εξίσου σημαντικό είναι να διαθέτουμε και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σου ή ενός δεύτερου σταθερού τηλεφώνου (π.χ. εργασίας).
  • Πώς μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου;

    Σου παρέχουμε τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα και paypal. Μπορείς να επιλέξεις όποιον τρόπο πληρωμής θες, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

    Αντικαταβολή: Θα εξοφλήσεις την αξία της παραγγελίας σου με μετρητά, κατά την παραλαβή του δέματος στον χώρο σου. Η αντικαταβολή δεν ισχύει για την Κύπρο.

    Πιστωτική κάρτα: Θα μεταφερθείς αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς για να πραγματοποιήσεις την πληρωμή. Οι κάρτες που γίνονται δεκτές είναι οι: Visa, Mastercard, Maestro και V-PAY. Οι κάρτες Maestro δεν γίνονται δεκτές στις τηλεφωνικές παραγγελίες.

    Paypal: θα μεταφερθείς αυτόματα στην ιστοσελίδα του PayPal για να πραγματοποιήσεις την πληρωμή.

    Για λεπτομέρειες σχετικά με την ασφάλεια των συναλλαγών με πιστωτικές κάρτες διάβασε περισσότερα εδώ. 

  • Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα;

    Όλες οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από τα πιο εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας συναλλαγών on-line (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Comodo), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. 
    Η χρέωση της κάρτας πραγματοποιείται με τον έλεγχο και την πιστοποίηση των στοιχείων από την Τράπεζα Πειραιώς με τους όρους που διέπουν τις τραπεζικές συναλλαγές.

  • Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

    Σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί η παραγγελία σου και επιθυμείς να την ακυρώσεις ή να την αλλάξεις, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή να καλέσεις στο Τμήμα  Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 8107188 (τηλεφωνική επικοινωνία καθημερινές, 09:00 – 17:00).

  • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σου, μπορείς να δεις την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
    Οι παραγγελίες παραδίδονται εντός 2 εβδομάδων για τα διαθέσιμα προϊόντα. 
    Σε περίπτωση που τα προϊόντα καθυστερήσουν ή δεν είναι δυνατόν να διατεθούν, σε ενημερώνουμε εμείς μέσω email ή/και τηλεφωνικής επικοινωνίας.
    Όταν ξεκινάει η αποστολή της παραγγελίας σου, θα λάβεις email με τον αριθμό της απόδειξής σου καθώς και με τον αριθμό voucher της εταιρείας courier, ώστε να μπορείς και εσύ να ελέγχεις το χρόνο παράδοσης της αποστολής σου. Για περισσότερες πληροφορίες δες την ενότητα 'Ιστορικό Παραγγελιών'.
  • Πως ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

    Αν έχεις κάνει online εγγραφή μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας σου. Κάνε είσοδο στο λογαριασμό σου από το σχετικό εικονίδιο στη μπάρα του μενού και επίλεξε την ενότητα 'Ιστορικό Παραγγελιών', όπου πατάς το 'Άνοιγμα / Κλείσιμο' στον κωδικό της παραγγελίας που επιθυμείς για να εμφανίσει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σου.
    Εναλλακτικά, κάλεσε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 210 8107188 αναφέροντας τον κωδικό πελάτη ή τον αριθμό παραγγελίας σου (τηλεφωνική επικοινωνία καθημερινές, 09:00 – 17:00).
  • Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που αγόρασα. Τι να κάνω;

    Σε περίπτωση που κάποια από τα προϊόντα που έχεις παραγγείλει είναι σε προσωρινή έλλειψη ή καθυστέρηση, σου αποστέλλουμε την παραγγελία τμηματικά. Αυτή η διαδικασία ακολουθείται για τη δική σου εξυπηρέτηση, ώστε να παραλάβεις το συντομότερο δυνατόν τα προϊόντα που εξυπηρετούνται. 

    Σε καμία περίπτωση η τμηματική αποστολή δεν επιβαρύνεται με επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών.

    Σε περίπτωση που κάποια από τα προϊόντα έχουν – λόγω μεγάλης ζήτησης -  εξαντληθεί, ακυρώνονται. Σε περίπτωση που έχεις πληρώσει με πιστωτική κάρτα ή Paypal, η αξία αυτών των ειδών θα σου επιστραφεί.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω προϊόντα που αγόρασα;

    Μπορείς να επιστρέψεις ή να αλλάξεις οποιοδήποτε προϊόν με μια εύκολη διαδικασία, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου.

    Η παραγγελία σου συνοδεύεται πάντα από μια απόδειξη, στο κάτω μέρος της οποίας βρίσκεται η Φόρμα Επιστροφής. Την συμπληρώνεις αναγράφοντας την ποσότητα και τον κωδικό της αιτίας επιστροφής από τις δυνατές επιλογές που παρέχονται στο κάτω μέρος της φόρμας.

    Σε περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις κάποια από τα είδη, θα πρέπει να συμπληρώσεις και την Φόρμα Αντικατάστασης που εσωκλείεται στο πακέτο. Στη φόρμα αυτή μπορείς να συμπληρώσεις και νέα παραγγελία / προϊόντα και να τα παραλάβεις με δωρεάν μεταφορικά. Εναλλακτικά, επικοινώνησε μαζί μας στο 210 8107188 για την άμεση διεκπεραίωση της νέας σου παραγγελίας (τηλεφωνική επικοινωνία καθημερινές, 09:00 – 17:00).

    Κάλεσε την εταιρεία ταχυμεραφορών που σου παρέδωσε την παραγγελία και δώσε στον υπάλληλο που θα έρθει να παραλάβει το δέμα, τα προϊόντα που θες να επιστρέψεις (στην αρχική τους συσκευασία), τη φόρμα επιστροφής ή/και αντικατάστασης καθώς και το κουπόνι της εταιρείας courier, το οποίο βρίσκεται στο κάτω μέρος της απόδειξης.

    Για περισσότερα σχετικά με την πολιτική επιστροφών, διάβασε εδώ.
  • Ποια είναι η χρέωση για την επιστροφή μου;

    Η χρέωση επιστροφής είναι 3,00€ για την Ελλάδα και 5,90€ για την Κύπρο και αφαιρείται από το ποσό της επιστροφής σου.

    Σε  περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος, κατόπιν ποιοτικού ελέγχου η επιστροφή δεν χρεώνεται με έξοδα επιστροφής.

    Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα αρχικά έξοδα αποστολής (εφ’όσον έχουν χρεωθεί) δεν επιστρέφονται.

    Για περισσότερα σχετικά με την πολιτική επιστροφών, διάβασε εδώ.

  • Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων;

    Για τις επιστροφές ή/και αλλαγές προϊόντων παρέχονται οι εξής δυνατότητες:
    1. Συμψηφισμός του ποσού. Ισχύει για περιπτώσεις που θέλεις να κάνεις αλλαγή με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα. Σου δίνει τη δυνατότητα - κατά την παραλαβή της νέας σου παραγγελίας - να πληρώσεις μόνο όποια τυχόν διαφορά προκύπτει στην αξία μεταξύ της επιστροφής σου και της νέας παραγγελίας σου.
    2. Επιστροφή χρημάτων. Σου επιστρέφουμε τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσες στην παραγγελία σου. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που η εταιρεία θα πληροφορηθεί την απόφαση σας να επιστρέψετε το προϊόν, και πάντα μετά από σχετικό ποιοτικό έλεγχο για την άρτια κατάσταση των προϊόντων.
    Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να βρεις αναλυτικες οδηγίες για την επιστροφή των χρημάτων ή το συμψηφισμό του ποσού στην πίσω όψη της απόδειξης, η οποία συνοδεύει την αποστολή σου.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Εγγύηση και διασφάλιση ποιότητας προϊόντων

    Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στον κατάλογό μας έχουν περάσει από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Τα εργαστήρια της LaRedoute διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό για να πραγματοποιούν τους ελέγχους των υφασμάτων σύμφωνα με το πρωτόκολλο διεθνών προδιαγραφών ISO (International Standard Organization): τεστ πλυσίματος (χρώματα, ξεθώριασμα), τεστ αντοχής (φθορές, σκισίματα, ραφές). Όλα ελέγχονται μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Ωστόσο, σε περίπτωση προβλήματος μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210 8107188 (τηλεφωνική επικοινωνία καθημερινές, 09:00 – 17:00).

    Τυχόν εγγυήσεις παρέχονται, εφόσον παρέχονται, μόνο από τους κατασκευαστές και ο πελάτης οφείλει να ενημερώνεται σχετικά από τη συσκευασία του προϊόντος. Οποιαδήποτε τηλεφωνική ενημέρωση γίνει από το Laredoute.gr σχετικά με εγγυήσεις κατασκευαστών γίνεται απλά και μόνο προς διευκόλυνση του πελάτη και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εγγύηση του LaRedoute.gr.

ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ;
ΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ 210 8107188.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 9:00 - 17:00, ΕΚΤΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗΣ