MENU

Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που αγόρασα. Τι να κάνω;

Σε περίπτωση που κάποια από τα προϊόντα που έχεις παραγγείλει είναι σε προσωρινή έλλειψη ή καθυστέρηση, σου αποστέλλουμε την παραγγελία τμηματικά. Αυτή η διαδικασία ακολουθείται για τη δική σου εξυπηρέτηση, ώστε να παραλάβεις το συντομότερο δυνατόν τα προϊόντα που εξυπηρετούνται. 

Σε καμία περίπτωση η τμηματική αποστολή δεν επιβαρύνεται με επιπλέον επιβάρυνση μεταφορικών.

Σε περίπτωση που κάποια από τα προϊόντα έχουν – λόγω μεγάλης ζήτησης -  εξαντληθεί, ακυρώνονται. Σε περίπτωση που έχεις πληρώσει με πιστωτική κάρτα ή Paypal, η αξία αυτών των ειδών θα σου επιστραφεί.